Dünya Nakliyat, evden eve taşımacılıkta elde ettiği deneyim ve başarıyı ofis, büro ve işyeri taşımacılığında da sürdürmektedir. Profesyonel ekibimizle, iş yerinizin taşınma sürecini hızlı, güvenli ve pratik bir şekilde gerçekleştiriyoruz.
Taşınma süreci, öncelikle ekspertiz ekibimizin yerinde yaptığı ücretsiz keşif çalışmasıyla başlar. Bu aşamada, taşınacak ofis veya iş yeriniz detaylı olarak incelenir; eşyalarınızın durumu, kat sayısı, yeni adresin koşulları, kullanılacak araç, ambalaj ve asansör türleri belirlenir. Tüm bu bilgiler doğrultusunda size en uygun fiyat teklifi sunulur.

Teklifin onaylanmasının ardından, taraflar arasında resmî sözleşme yapılır ve taşınma günü planlanır.
Taşıma günü geldiğinde; tüm birim, bölüm, arşiv, depo ve odalar ayrı ayrı listelenerek uygun ambalaj malzemeleriyle dikkatlice paketlenir. Ofis mobilyalarınız, uzman marangozlarımız tarafından demonte edilerek özel balonlu patpat naylonlarla güvenli bir şekilde sarılır.
Yeni adrese ulaşıldığında, tüm eşyalarınız ve mobilyalarınız profesyonel marangoz ekibimiz tarafından kurulumu tamamlanarak, çalışmaya hazır şekilde teslim edilir. Her oda, birim ve bölümdeki koliler, klasörler ve ofis malzemeleri, sorumlu personelin isteği doğrultusunda düzenlenir ve yerleştirilir.
Dünya Nakliyat olarak hedefimiz, iş akışınızı aksatmadan, en güvenli ve hızlı biçimde taşınma sürecinizi tamamlamaktır.